Ambiwalentna Anomalia Ambiwalentna Anomalia
1163
BLOG

MEDIALNY SANHEDRYN

Ambiwalentna Anomalia Ambiwalentna Anomalia Polityka Obserwuj notkę 17

 

Notka będzie krótka, bo co tu dużo pisać?

Otóż dziś w TVN i Wiadomościach TVP1 dowiedziałem się jak powinien i jak nie powinien wyglądać Grób Chrystusa. Otóż Grób Pański powinien być zupełnie apolityczny. Dowiedziałem się, że nasz Polski Telewizyjny Episkopat podjął taka „diecezję”, że odwoływanie się w tej uświęconej tradycji polskiej, jakim są wizualizacje Grobu Pańskiego do aktualnych wydarzeń czy sytuacji narodu bezcześci naszą wiarę.

A zatem kadłub „Tutki” w którym złożony jest Chrystus, a Hostia jest umieszczona przy kabinie pilotów jest niedopuszczalne. Symbolika złamanej brzozy przy grobach wielkanocnych jest jakąś schizmą.

Nasz Telewizyjny Episkopat.

Wielkopostnych rekolekcji ciąg dalszy…

Święta Pochanke, wielebny Niesiołowski, Jego świątobliwość Wałęsa – to są autorytety, które jak latarnie, jak archaniołowie naszego politycznego zbawienia mają nam świecić w tej ciężkiej drodze do zjednoczenia się w polityce miłości, a każdy który kto kwestionuje, będzie poddany osądowi.

Dziś dowiedziałem się, co ja chrześcijanin, mam mieć w Kościele. Co mam myśleć o mojej wierze i jak ją wyznawać, bo inaczej Medialny Sanhedryn i Uczeni w Piśmie i Obrazie skarzą mnie na śmierć.

Pragnę tych wszystkich Medialnych Annaszy i Kajfaszy, Uczonych w Piśmie i Obrazie,  przedstawicieli Jedynie Słusznej Politycznej Religii poinformować, że moje Polskie Królestwo nie jest z waszego świata. Na nic zda się wasze rozrywanie szat i plucie mi w twarz, na nic zdadzą się wasze wrzaski i rozkazy w co mam wierzyć, jak mam wierzyć, co mam wyznawać.

Jedyne co mnie zastanawia, to jakiego Barabasza będziecie chcieli uwolnić w zamian za skazanie mojego sumienia?

Prosta i tania reklama w Internecie sprzedawana za pomocą AdTaily(PLALLADTAILY0002) WAU_tab('9bn09paqq57v', 'bottom-center')

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka